زب مش اى كلام وطولو واوو 23 سم ومش كلام الصور جوة شوفيهم والكام مستنيكى تعالى


زب مش اى كلام وطولو واوو 23 سم ومش كلام الصور جوة شوفيهم والكام مستنيكى تعالى 
سمعت نداء الكسِّ إذ صاح شاكياً....... أرحني حبيبي من لهيـبي ومن محنيفلبيته ُ فوراً وأطــــــفأت نـــاره........ بنيك ٍ عنيف ٍ والنيــــــاكة مــن فنـّيأغوص برأس الزب في عمق عمقه ِ.....وأدهكهُ دهكا ً فيصرخ بي زدنيفيزداد نيكــــــي إندفاعاً وقـــوة.... .. ويعلو اصطفاق اللحم باللحم كاللـّحن اقطـــعه بالحــك ِّ أعــــلاه تارة ً........ واســـــــفله أُخرى..أحكُّ بما يغنيوأرفـــعه فوقي ليدفــق موجه ........ وأخفــــضه تحتي لأدفـــــق ما أُمنيتعال وراقب إذ رخت عضلاته ُ........طريحا ً جريحا ً قاطراً ما جرى منيلتعرف كون النيك فنـّــاً وخبرة ً...........واني خبير ٌ فاٍسئل كســـــها مرة ً عني أنا تيمور شاب مصري هادي و رومانسي جداااااا ولذيذ ودمي خفيف وبحب الفرفشة وبعشق مووووووت اني امتع وادلع واهشتك وارقص وانيييييييييييييييييييك البنات والحريم متجوزة او مطلقة او بنت بنوت وبحب البنات والحريم الرومانسية الجميلة والجريئة واللذيذة والمرحة والحبوبة والممتعة والدلوعة والهادية والحنينة واللي دمها خفيف وبمووووووووووووت في الرقص وبحب السرية التامة في العلاقات واحب العلاقات المستمرة وقوي جدا في ممارسة الجنس كل البنات والحريم اللي عاوزة تجربني مش هتخسر حاجة ولا عمرها هتندم ولا هتحب انها تبعد عني لو كسك نار أنا أطفيه من زبى ولبنه أرويه حتدوبى من طوله وعرضه وبسرعة راح تاخدى عليهزبى عالاطول شغال وفي كل الأوضاع فعال خلينى عالبال ما يفضى وان جابهم يملى في الحال حتموتى مص وتدليك وفي كسك راح يحلا النيك لو عايزة ياحلوة تلاقينى بين رجليكي شبيك لبيك يا حبشتكة يا حبشتكة الكس من زبري اشتكي يوم مص ونيك ويوم رقص وهشتكة صاح الكس فجأه فدق على الزبر دقهاوتدرى بما جرى يا زبرى الحبيب المشترىالوقوف لك احترام ودخولك فى الكس انسجام بحب اتنين سوا يا هنايا في حبهم الحلمة واختها طول عمري بمصهمقالوا الرجالة كتير قولت مافيش غيري زبــــــــــييرأموت أنا وأنيك طول السنة نيك واستنيك ولا تعلم زبك الكسلوعلي رأي المثل خدي فكره وجربي بكرة واللي عاوزة تجربني ممكن تكلمني علي التليفون في اي وقتوالمفاجأة هدية 5000 بوسة لأول 100 بنت هتتصل يلا يا بنات اٍلحقوا اٍتصلو قبل ما العرض يخلص ملحوظة : الاضافة او الاتصال للبنات والحريم وبس الشباب لالا نهائيا يا رب الاغبية والمتخلفين عقليا يفهمواأو نتكلم مايك وكاميرة علي الايميل زي ما تحبي :ولو فى skype دة اميلى اعمالى اضافهtatryne2021ortatryne2222الحب هو اللعبة الوحيدة التي يشترك فيها اثنان يكسبان فيها معاً أو يخسران معاً 

شارك الموضوع :

إرسال تعليق

 
Support : © 2014 طرب ميكس.
افلام كوميدية-افلام دراما-افلام رومانسية-افلام اكشن-مشاهدة افلام اجنبي-افلام كارتون-افلام وثائقية-افلام اون لاين-افلام ممنوعة-افلام قديمة-افلام هندي-مشاهدة مسرحيات-افلام مغربية-افلام تونسية-مشاهدة افلام عربي كورة لاين نقل مباشر بث مباشر لجميع الدوريات العالمية الدوري الاسباني الدوري الايطالي الدوري الانجليزي الدوري السعودي دوري ابطال اوروبا دوري ابطال اسيا/ حقوق النشر محفوظة iv>